tisdag 23 september 2014

v. 39

God morgon! Var utslagen i soffan hela gårdagen med migrän, mår mycket bättre idag så är ingen fara så ;) men glömde totalt bort bloggen då tyvärr.. Men nu är jag igång och ska snart iväg till jobbet! Såhär ser veckans schema ut för övrigt (har inte varit någon mening till att göra det tidigare då det varit massa spontant och inget planerat)


Måndag: Ströck måndag från listan då jag verkligen inte gjorde något och inte bloggade heller så inget intressant att berätta där, så den här veckan är bara 6 dagar lång och börjar på tisdag haha ;)

Tisdag: Startar dagen, ja idag tisdag, med att fixa i ordning mig för jobbet. Ingen fara, har fixat tidsinställt inför när jag r borta och jobbar ;) Men kommer självklart och 'live bloggar' när jag kommer hem igen. Sen ska jag också försöka kontakta en kompis och kanske kolla efter tågbiljetter, spännande ;D Berättar mer vid tillfälle ;)

Onsdag: Ledig! Så ska passa på att umgås med min fina syster och vi hade lite planer på att kolla på bio och kanske köra lite photoshoot för att ha bilder att lägga upp på våra små bloggar ;) Vi får se vad sm händer lite mer exakt, men ska kolla runt vad för filmer som går på bio :) Sen ska jag hem och träna. Blir fokus på kondis (plockar fram rullbandet) och sen rygg.

Torsdag: Ledig idag med! Så jag ska träffa en härlig vän jag inte träffat på alldeles för länge! nämligen min fina vän My :D Så ska vi sticka till gamla stan och ha photoshoot ^^ Ser verkligen fram emot det :) Däreter ska jag träna med fokus på mage och rumpa. + köra på en höstig nailart :D

Fredag: Börjar tiiiidigt med jobb! Ska upp innan 4 för att komma iväg till jobbet och vara där 6 am. Sen blir det en liten minishoot hemma, experimenterar lite och kommer på lite nya idéer helt enkelt på små fotograferingar och mer seriösa photoshoots.

Lördag: Lördag blir det Dejt med mina fina brudar Lollo och Hannah och då ska vi köra Lazerdom haha xD Mina brudar är så sjukt sköna haha! Hemma blir det chillkväll och träna med fokus på armar och ben.

Söndag: Jobb! Avslutar veckan med lite jobb. och sen ska jag köra på en höstsminkning och tipsa lite m.m. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar