fredag 31 oktober 2014

Bättre en talgoxe i handen..

Min morgon har seriöst varit helt sjuk.. Var på väg in i duschen så knackas det desperat på dörren och jag blir utvidgad av min morsa och min syrra. Så jag slänger på mig en handduk och går ut, då säger mamma att katterna håller på att bli galna för att vi har en fågel som kommit in på balkongen (vår balkong är inglasad och på 5:te våningen) så jag slänger på mig kläder och ett par skinnhandskar och blir instängd på balkongen för att försöka så försiktigt som möjligt ta fågeln för att försöka ta ut den helt enkelt. Så min dag startade med en fågel på balkongen, en avbruten dusch, höll en fågel i min hand och tog mig ner till botten våningen för att släppa ut fågeln då jag var rädd att den kanske blivit skadad så ville jag inte släppa ut den på 5:te våningen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar