torsdag 9 oktober 2014

Fotografera en modell

Är på jobbet så blir lite tidsinställt innan jag kommer hem och kan blogga mer. Stack iväg tidigt i morse men slutar ganska tidigt så slänger upp ett inlägg så fort jag kommer hem ;) 


Efter att ha varit sjuk så länge som jag varit så är jag riktigt sugen på att köra på en ny fotografering innan ljuset försvinner nu till vintern. Funderar lite på olika idéer och vad man kan köra på :) Ska också höra av mig till några godingar och kolla om de är me på photoshoot. Som sagt, passa på när ljuset finns! Bilder efter att ljuset försvunnit blir inte alls lika bra kvalité och ljus på tyvärr :/ ska googla runt efter tips på att fixa bra ljus på vintern btw. Måste ju finns någon som har något tips som har samma problem :o Nej men nu ska jag sluta skriva ner mina tankar haha! Börjar sprängar lite x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar