lördag 25 oktober 2014

Inte enligt planerna..

I torsdags hade jag min lediga dag som slutade med en rätt stressig kväll, och planerna var att vila ut och ta igen det på fredagen för då skulle jag och Nom-stuff vara lediga tillsammans samt att jag skulle iväg med mina härliga brudar, Lollo och Hannah och käka lunch. Jag hade planerat in hela dagen till punkt och pricka. Men det blev inte som planerat.

Jag vaknar på morgonen av att mobilen ringer. En tjej på jobbet frågar var jag är, och jag är i total chock då jag var hundra på att jag var ledig, varav hon berättar om en schema ändring som jag måste missat. Så det slutar med att jag springer iväg och lyckas komma 2 h. sent till jobbet, skulleha jobbat till 13:30, så jobbade över till 15:30. Ringer Lollo och Hannah, varav dom ställt in pga att det blev för sent. Och Nom-stuff och jag träffades inte fören på kvällen då jag satt och gjorde massa små nödvändiga saker på datan medans han pluggade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar