lördag 18 oktober 2014

Jag ritade av...

God morgon :) Tänkte starta dagen med att berätta planerna för den här lördagen ;) Börjar nu på morgonen med att ta mig en härlig dusch och fräscha till mig inför jobbet. Slänger på lite smink och jobb kläderna och sticker iväg, Idag jobbar jag 12-18:30 så 6,5h pass blir det idag. På jobbet ska jag få lite besök av min lilla pappa och hans fru som ska komma och fika och hälsa på mig. :) Efter jobbet sticker jag vidare till Nom-stuff och spenderar kvällen där med att käka lite middag och ta det lugnt. Ja det är planerna ;) Inte mycket till planer kanske men så ser min dag ut iallafall.

Igår kväll spenderade jag hela kvällen till att rita. Va så sugen på att rita något så jag plockade fram papper och penna och funderade lite på vem jag skulle rita av. Va sugen på att göra ett porträtt :) Så jag satt i några timmar och ritade av...

Julia Krischel (LÄNK)

Vad tycker ni :)? Blev själv riktigt nöjd! ^^ Och va riktigt roligt att rita av henne, några tips eller idéer på vem jag kan rita nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar