torsdag 2 oktober 2014

Peia skyddar mig

Ja jag hoppas att ni har eller fick en god morgon idag.. Vaknade upp och hostade mig död, mår så otroligt dåligt med både hög feber och fruktansvärt ont i halsen och huvudet. Meeeen igår tror jag att jag och Nom-stuff lyckades komma på vad som kan ha orsakat det. Jag menar jag har kanske inte världens bästa emunförsvar men herregud jag har aldrig blivit sjuk 3 gånger (ganska rejält sjuk alla 3 gånger) på en månad! Nu börjar det spåra. Men vi får se om vår teori stämmer, prövar från och med igår kväll att ändra lite på rutinen och tar bort syndabocken så får vi se om det hjälper eller inte. Ja men det återstår väl att se. (håller tummarna!)

Peia ger mig konstant uppvaktning nu när jag är hemma haha ^^ Hon följer efter mig och ligger och sover med mig när jag är sjuk, min lilla älskling fattar att matte mår dåligt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar