söndag 19 oktober 2014

'Ursäkta, vet du vart apple store ligger?'

God morgon!

Ja som alla antagligen vet vid det här laget så har ju den nya iphone 6 släppts, för ett tag sen ;) Kollade själv lite på 6:an och va lite taggad men släppte suget och istället för att vänta ännu 6 månader bestämde jag mig för att skaffa en iPhone 5s istället. Kollat lite nu i efterhand på 6:an och hört mycket klagamål om den :/ 

Dagen den släpptes hade jag beredning på jobbet och var där strax innan kl. 6. och precis när jag ställde mig och började fixa mackor så kom det en kille och frågade efter apple store, där efter kom det 4 killar till och frågade om samma sak. Så jag antar att folk satt och köade och bara väntade på den nya mobilen. Nästa gång, förboka ;) Nej men jag känner i vilket fall som helst mig jätte nöjd med min gulliga lilla mobil och känner inget behov av 'den senaste mobilen' Min mobil funkar bra och det är vad jag ber om :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar