söndag 12 oktober 2014

Vilken outfit är er favorit? :)

Hela den här veckan, från och med Tisdag, så har jag haft en liten 'semester vecka' där jag kört lite snygga outfits till en resa till en viss destination. Så jag startade Tisdagen med temat och tog mig först till London ^^ Så jag körde en klassisk och trendig outift i London med lite skinn, kombo av mörkt och ljust. Så jag vill Tacka London Sweet London :)



På onsdagen tog jag mig längre bort, nämligen till LA! Då körde jag något mer vågat och trendigt nämligen en outfit helt i svart. Ja jag vet, jag brukar konstant uppmuntra att våga köra färger och kombinera m.m. men en svart outfit kan vara sjukt snyggt om man har den på rätt sätt med rätt delar ;) Så jobbade jag med kontraster och satte dit en vit kavaj över det hela. Jag menar hela poängen med LA är ju att Bling your ring och ha en bas för att lägga till guldkorn ;)



Från LA tog vi oss lite närmare hemlandet Sverige och tog oss till Paris :) Jag valde en härlig och trendig outfit med kombinationer av olika färger, stilar och passformar. En svart ganska enkel men ändå sexig topp, ett par basic lite trasiga jeans, en löst sittande Kimono ljus och mönstrad, ett par edgie svarta rundade solglasögon, ett par boots och en kuverthandväska. Paris är kombinationens stad. Där man ska Shop your way out och kombinera olika stilar och uttryck.



Från Paris till Berlin, den kulturella och klassiska staden som är ett måste! En stad you Never Forget med mode från topp till tå och sevärdheter från i alla hörn. Då valde jag en outfit med både enkla och utstickande moment. Ett par mörka dr denim jeans, en vit enkel topp och över det en full mönstrad kimono i vit, svart och rosa m.m. På fötterna ett par trendiga och praktiska boots i vitt! En snygg handväska i color blockning och avslutar med en guld och silver färgad klocka från RI ;)



Den sista destinationen blev mode staden Milan! Milano på svenska ;) Staden man ska Bring Your Closet to med en trendig och egen outfit. Jag valde kombinationen mellan svart, vitt och kontraster med både mönster och färg. Ett par snygga sko, en ljus topp, svart kjol, midje skärp, svart plånbok från RI och en mönstrad kavaj! Magical :D



Så vilken destination eller outfit är er favorit? :)
Tyckte ni om att jag körde tema vecka och ska jag fortsätta med det?
Så har ni någon favorit destination?

Skriv gärna er favorit destination och vad ni tycker så kan jag göra flera collage och utvecklas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar