måndag 19 januari 2015

Har blivit besatt!

Efter en galen helg är jag tillbaka! Planern var verkligen inte att försvinna från bloggen sådär bara men har inte haft något tillfälle den här helgen till något inlägg eller varit med datan m.m. Men nu är jag hemma och har datan i knät.

Yes, så i lördags så stack jag till min underbara Simon, fixade i ordning oss och stack till tåget och tog oss vidare till Rosersberg för att fira My och Kajsas 20 års dag :D! Köpte födelsedags presenter lite tidigare i veckan, gav dom varsin Body shop gift box med lite smått och gott, som body butter, kropps tvål, peeling m.m. Lite härligheter helt enkelt :) Men det var helt otroligt roligt att få träffa massor av gamla vänner samt massa nya härliga människor.

På tal om något helt annat, jag har alltid varit helt besatt av pugs! (mopsar) det kan vara det absolut sötaste som finns, och har spenderat massa tid till att kolla runt på bilder på små söta mopsar. När vi var på hundmässan så fotade jag flera stycken, och blev speciellt kär i en klassiskt färgad pug :) Haha visst är hon helt otroligt söt? Nej nu måste jag springa iväg till bussen, ska iväg till Jacob och ha filmkväll med honom och Nom-stuff ;) Hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar