söndag 4 januari 2015

Husdjursmässan på g

Efter att ha tryckt i sig lite frukost så sitter jag nu och förbereder mig för att ta mig iväg. Jag och två av syskonen ska iväg till husdjursmässan och jag ska självklart fota massor ;) Har packat väskan med kameran, minneskort och självklart objektiv. + plånbok m.m. Sitter bara och väntar på att Jacob ska komma så att vi kan ta oss iväg ;)

I slutet av förra året gick jag och Jacob på hundmässan och jag fick massor av härliga bilder! Tänkte köra lite bilder i liknande stil med mitt nya objektiv som jag fick av min underbara syster i födelsedags present ;) Idag blir det en avslappnad outfit med mörkblåa dr denim jeans, ett svart enkelt linne, rutig blå skjorta och dr. martens på fötterna.

Vaknade föresten med sjukt ont i halsen så får ta det lite lugnt idag och täcka halsen så mycket som möjligt :/ Ingen rolig start på året men men får helt enkelt bli frisk och vara så försiktig som möjligt.




Lite bilder från hundmässan, kommer med lite fler bilder vid ett annat tillfälle ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar