torsdag 22 januari 2015

Kika in då och då

Har hänt en helt del sen jag pausade bloggandet. Speciellt på mitt Instagram account. Så om ni vill hålla er uppdaterade, kolla in då och då och lägger upp mycket som inte kommer upp på bloggen. ;)

Har lagt upp några bilder hit och dit sedan års skiftet. Så nyårs bilden blev en härlig 'myskläder och champagne' bild. Sen var det alla mina bodyshop produkter, min egna lilla butik i sovrummet helt enkelt. En galen bild med en galen (lär underbar) vän. En bild på en sliten och sjuk brud. En random bild och ett god natt. En TBT bild från i somras, Mina underbara skor och mitt nya lite kreativa sätt att fota kläder/skor på ;), En skön mys selfie när jag skulle ut med Molly. Spadagen, ben och pool och självklart världens sötaste hund och min besatthet, PUGS!

Med det här inlägget tackar jag för mig och vi hörs i morgon.


Instagram: gabbesketch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar