torsdag 15 januari 2015

Redigerar bilder

Efter en lång dag med massor av smått att göra så vilar jag ut lite i soffan med mys shortsen och en skön topp :) Riktigt skönt!

Planerna för dagen blev helt förvrängda pga att jag försov mig och gick upp alldeles för sent så hann jag inte göra ett ärende i kista som jag tänkte göra innan jag kom igång med andra saker att göra på listan. Så fick helt enkelt hoppa den punkten och hoppa vidare. Får ta mig till kista på söndag alternativt på måndag. Så idag har jag haft fotografering i ca 2 timmar, samt suttit och redigerat bilderna från fotograferingen :) Därefter har jag tvättat som en galning. Har seriöst tvättat mer än 3 proppfulla tvättmaskiner bara ikväll. Därefter blev det film, film och ännu mer film ;)

Nu ska jag lägga in tvätten i garderoben, fortsätta redigera lite och kolla vidare på filmen. Här har vi föresten veckans schema! Har gjort om grunden och försöker komma med så mycket nytt och roligt som möjligt att lägga upp på bloggen, därför har det blivit så få inlägg om dagen den senaste tiden, håller på att komma igång och hitta lite nya personliga saker att lägga upp i bild väg och inlägg och så vidare.

Så nu när helgen närmar sig så är planerna att i morgon möta upp min underbara syster Beata och sticka iväg till spat o få ansiktsbehandling :)! TAGGAD! Lördags planer är att fixa ihop en snygg outfit, hår och make och sen sticka iväg och fira mina fantastiska brudar My, Kajsa och Simon(a) som fyller 20! Söndag blir städning, träning och sätta igång med schema för veckan efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar