fredag 16 januari 2015

Startar dagen med body shop

God morgon :)! Tänkte försöka bli bättre på uppdateringar här på bloggen så tänkte försöka satsa på minst 2 inlägg om dagen bara för att komma igång för att sen komma tillbaka till där vi var innan, alltså ca 4/5 inlägg om dagen :) Anyway

Har precis hoppat ur duschen och tvättat igenom håret. Använda mina body shop produkter på kroppen och min Body Shop body butter inför dagen. Nu när vi ska iväg till spat så vill man ju inte komma dit med äckligt hår och torr hy ;). Ska dra på mig lite kläder, tänkte ta en enkel mönstrad topp och något bekvämt på benen. Kör helt enkelt något enkelt och bekvämt, underlättar ju lite istället för att komma med tighta obekväma kläder när man bara ska slappa där borta.

I vilket fall som helst, så ska jag ta mig iväg nu. Ni får ha en bra start på dagen så hörs vi :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar