söndag 25 januari 2015

Tagga för ny vecka

Tillbaka och samlat nya krafter.

Hej igen! Sov bort hela gårdagen, va så otroligt trött o sliten så behövde helt enkelt bara vila. Missade dock klassåterträffen pga det :( Men känner mig samlad med nya krafter, och behövde verkligen det. 

Men nu är jag samlad och redo för en ny vecka med nya tag :) Taggad på att ladda upp med bilder inför veckan också. Så avslutar den här veckan med veckans bilder på Instagram. Startade veckan med en bild från festen helgen innan där vi firade tvillingarna My och Kajsa, sjukt härligt gäng haha. Därefter slängde jag upp en selfie från när jag och Molly tog en lång promenix med massa stickat, hade både halsduk, vantar och en stickad tröja. Sen körde vi en liten TBT från sommaren och stranden, åh härligt :). tidigt på morgonen därefter blev det en lite random hår/läpp bild och avslutade med en selfie i min nya älsklings kimono :)

 Nej nu är jag redo för nya tag! Tagga upp för en ny vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar