lördag 3 januari 2015

The Body Shop aHolic

God morgon gott folk

Gårdagen spenderades med familjen och vår härliga lilla mini jul. Blev julklappar, film mys, underhållning med familjen (haha) och god mat :) sjukt mysigt. I vilket fall som helst så använde jag resterande av dagen (alltså innan kvällskvisten) till att städa mitt rum. Inte dröm läget kanske men skönt att ha ordning på allt och ha det rent och fint runt omkring sig.

När jag städade hittade jag flera undanlagda saker som kläder man kollat runt efter länge samt massor av skönhetsprodukter. Bestämde mig för att lägga fram alla skönhetsprodukter istället för att ha det i en Låda i hyllan. Och efter mycket om och men ingå jag att jag har sjuuuuktligt mycket produkter speciellt från The Body Shop! Placerade ut allt på fönsterbrädet och fotade det. Härlig bild och väldigt mycket produkter om man säger så haha! Har även flera andra produkter från ex. Victorias Secret, Yves Rocher, Esterlauder, Patisserie m.m. Men det är endast Body Shop produkter på bilden ;)

Funderar faktiskt på att göra lite recensioner på skönhetsprodukter. Vad tror ni om det? Att i framtiden försöka börja införa skönhetsprodukter och recensioner och rekommendationer beroende på vad man ska ha för produkt. Allt ifrån smink till produkter som body butter, peelings och fuktighetskräm m.m.





1 kommentar:

  1. Helt fantastiskt att du har/ska börja blogga igen! Ser fram emot att faktiskt ha någonting på internet att läsa om som jag tycker är prima intressant.

    Puss, Lollo <3 www.nouw.com/pisc

    SvaraRadera