onsdag 7 januari 2015

Vitaminer är nyckeln!

#Sick

God eftermiddag underbara människor :) Vaknade upp tidigt som attan och hade galet ont i både magen och halsen. Så ja på instagram fick jag köra en  #sick. Men men. Planerna för dagen blev ju tyvärr inställda pga det :/ Jag skulle nämligen ha gått o shoppat med Vanja idag men vi fick skjuta upp det då jag är rätt krasslig.

Ska dock ändå inte ligga som en död korv i soffan idag, ska faktiskt träffa Hannah en kortis o utföra en liten tjänst ;) Ska bli så sjukt härligt att träffa min brud som varit bortrest över både jul och nyår och ge henne en försenad julklapp.

Förutom det ska jag också be underbara Nom-stuff att sticka iväg till butiken och köpa mig lite frukt och grönt som hjälper mig att komma på benen lite snabbare. Vitaminer är nyckeln ;) Sjukt sugen på bär som hallon och jordgubbar.. Jobbigt att vara sugen på något som inte är i säsong :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar