lördag 21 februari 2015

5 Saker om mig


1. Jag älskar att träna! När jag väl har börjat, ah där har vi kruxet.. Måste verkligen sparka igång mig då jag är en rejäl soffpotatis, men när jag väl kommer igång har jag väldigt väldigt svårt att sluta.

2. Jag fotar konstant, men det absolut bästa jag vet att fota är mat. Ingen aning om varför haha! Men jag tycker att det är så otroligt roligt att fota just mat.

3. Jag har massor av intressen, älskar att rita och måla, göra kläd collage och hålla på med kläder, är film besatt och älskar inte bara att titta på film utan också att läsa på om 'film kunskap' m.m. älskar att fota, sminka, inredning, träning, teater (älskar att agera) ja men massor. Det där är bara en bråkdel.

4. Jag vill lära mig att skjuta. Sååå sugen på att lära mig skjuta med pistol.

5. Det roligaste jag vet är nog faktiskt att hålla på med naglarna, men pga jobbet så kunde jag inte längre göra det så det var riktigt jobbigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar