onsdag 25 februari 2015

Ah.. decisions decisions

Ah.. decisions decisions.

God morgon :) Suttit och klurat massor på olika toner av blont hår. Har ju tjatat på att jag ska bli blond någon gång i livet och varför jag inte bara tar tag i det och gör det nu är pga pengar ;) Hade jag pengarna för det hade jag typ gjort det igår haha. Meen att bara säga att man vill pröva blont hår, det är ju inte så lätt, man måste ju ha en ungefärlig ton också! Inte alls tänkt på det innan men sen kom jag på det och har nu spenderat massor av tid till att grubbla och kolla inspo.

Vill man ha en varm blond ton eller en kall blond ton? Vill man vara vanligt mellan blond eller en mörkare blond (dirty blonde) eller vill man ha det riktigt ljust, typ platina? Jag är sjukt splittrad! decisions decisions..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar