onsdag 11 februari 2015

Alla hjärtans dag ångest?

Som ni vet så är det ju alla hjärtans dag på lördag, och jag är sjukt splittrad ang vad jag ska ha på mig. Tittar runt på lite gamla bilder för att kunna lista ut en snygg outfit men står still i skallen :/ En snygg tight klänning hade verkligen varit något men måste ju undvika tighta kläder nu pga läketiden för piercingen. Så tänkte jag på ett par snygga byxor och en topp? Men vet inte vad för byxor eller vad för topp för att det inte ska bli för underklätt heller :/

Hittade btw den här bilden på mobilen, från mitt födelsedags firande hos min lilla pappa. Hade en väldigt snygg vit kavaj på mig, vad tror ni om det kanske? Ska jag satsa på kavaj eller köra på något annat? (btw, ber om ursäkt för bild kvalitén men det var sent och mörkt samt mobil bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar