tisdag 24 februari 2015

Har jag ett sko problem?











Recension:
Beställde hem de vita skorna och blev helt kär :)! De är till och med snyggare i verkligheten och sitter både bekvämt och bra på foten. Lätta att ta på, lätta att matcha och snygga. Tyckte iallafall om skorna så jag beställde även hem de i svart och brun/blå. Alla skorna är snyggare IRL, jätte bekväma på foten och känns bra i kvalitén med tanke på priset (den vita sulan är dock lite mer plastig). DOCK ligger jag mellan 35/36 och valde 36 och skorna satt perfekt, så skorna skulle kunna vara en halv storlek förstor. Ger skorna 4/5 G! + : snygga, bekväma - : en halv storlek förstor (dock va de vita nästan en halv storlek för liten)

Japp, nu har jag 3 av 4 :D! Så otroligt nöjd och älskar verkligen modellen och hur skon ser ut IRL. Jätte bekväma och snygga skor, rekommenderar STARKT till våren/sommaren och ja varför inte hösten :)! (tror mina favoriter är de brun blåa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar