torsdag 26 februari 2015

Har slut på underkläder

Har spenderat väldigt mycket tid den senaste tiden till att göra mig av med överflödiga kläder som bara ligger och tar plats i garderoben. Har gett bort hur mycket påsar fulla med kläder som helst haha! Och vad insåg jag då, jo jag har typ inga underkläder.. De underkläder jag har är antingen såå slitna eller försmå. Så om det är något jag verkligen behöver så är det helt enkelt underkläder.

Är mest sugen på lite snygga bekväma sportiga underkläder som CK och Noisy Way :) Och mjuka spetts underkläder i alla möjliga färger som basic svart och vitt till färger som blått och rött. Här är lite ex. på vad jag menar :)

Grått CK sett     //     Svart CK sett     //     Orm mönstrad sett     //     Vitt sett

Svart spetts sett     //     Blått spets sett     //     Rött spets sett     //     Vitt spets sett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar