lördag 14 februari 2015

Heter det glad alla hjärtans dag?

God morgon! Uppe tidigt idag (för en gångs skull) och ja jag borde väl säga Glad alla hjärtans dag? eller typ ha en god alla hjästansdag? eller vad säger man egentlige haha! vet bara att man säger Happy valentines day på engelska men säger man då verkligen Glad alla hjärtansdag på svenska? Nog bara jag som är förvirrad och för dålig på svenska för tillfället.

Så vad har ni för planer inför dagen :)? Bara för att det är alla hjärtans dag behöver man ju inte ha en dejt eller gigantiska planer. Men hitta på egna planer med dig själv (som en film kväll) eller varför inte en utekväll på klubben med brudarna/snubbarna. Mina planer är dock det klassiska, middag och bio med nom-stuff ;) Ingen aning vad det blir för middag då Nom-stuff bokat bord och jag ska bli överraskad vad det är för restaurang och framför allt vad det blir för mat. Bion vet jag dock då jag bokade biljetter ;) Blir The Theory Of Everything.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar