måndag 16 februari 2015

Jag blev precis kär..

Beställt hem 2 par skor från Nlys Spring flint :) Ni hr väl inte missat en? Tror den blev nerlagd vid 10.00 i morse, har i för sig inte kollat, men ah. Det finns/fanns massor av snygga skor för bara 149:- Massor av skor som vanligtvis ligger på alltifrån 249:- till 499:- och oavsätt vad priset var på innan så sparar man ju ändå lite pengar på det ;) Tryckte iallafall hem 2 par förra veckan (vilket var otrolig tur att jag gjorde så fort dom startade med deras Spring fling så skorna nu försvunnit i alla storlekar förutom 35!)

Blev samma som mina älsklingar! mina vita sneakers pratar jag om då ;) fast i 2 andra färger. Svart och color blockning (som jag tidigare skrev var på innelistan speciellt nu till våren) i blått och brunt. Såå snygga :D! Är seriöst kär i sko modellen och i mina vita så kan inte vänta på att de här kommer hem till brevlådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar