torsdag 12 februari 2015

Kändis hunden

God morgon.

Stressig dag! Humöret är inte på topp.. Ibland har man såna dagar också. Gissar dock att det är mest stressen som gör mig lite irriterad. Har mycket som ska göras idag, ska fixa i ordning mig och sticka iväg och ta hand om fina lilla Molly samt träffa min sjuka syster. Efter det måste jag iväg och träffa Simon för att sticka till ex. jobbet och hämta intyget. Därefter va planen att gå på bio med Nom-stuff men ja vi får väl se hur det går.. Är mest frustrerad över alla hjärtans dag då planen va att gå ut och käka middag men Nom-stuff har inte direkt tagit tag i det och vi har fortfarande inte bokat bord så är osäker på om vi kommer få något bord i huvudtaget.. Åh stress och frustration! Återkommer hur det går med middags bokningen.

på tal om något helt annat, igår så snackade jag ju om att jag va sugen på att rita en bild men inte ville göra ett människo porträtt på en 'kändis' som jag brukar, så slutade med att jag gjorde en annan liten 'kändis' ;) Gjorde en bild av Kissies hund Chloé! Ville verkligen rita ett djur och ja, jag brukar ju köra på kändisar vanligtvis så varför inte en kändis hund? Vad tycker ni?

Bild lånad från Kissies blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar