lördag 7 februari 2015

Klä upp basic

Efter en lång dusch så ska jag nu fixa i ordning mig för att ta mig iväg till Nom-stuff :) Har ju planer inför kvällen, ska fira Hannahs födelsedag så måste hitta en klänning inför ikväll (!!) slänga på mig lite smink och så :3 

Är sjukt splittrad, tänkte egentligen köra på byxor och en snygg topp, men planen blev lite splittrad så ska gräva lite i garderoben :) Har en snygg vit klänning i garderoben som är ganska enkel men enkelt kan man alltid klä upp ;) Som på bilderna, en basic vit t-shirt kan man alltid klä upp med ett snyggt halsband och en kimono/ kavaj. Så kan nog göra samma sak med en vit klänning ;) Lägger till lite snygga smycken, slänger på lite snyggt nagellack, en kavaj? a men vi får se, jag fixar något.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar