tisdag 17 februari 2015

Måste erkänna veckans tema


äntligen klar med fotandet som jag gjort nu hela förmiddagen, man blir lite trött i huvudet av att stirra in i kamera linsen och framför allt i kroppen när man spänner sig sådär när man fotar ;)

När jag fotar är det viktigaste för mig att jag är bekväm så slängde bara på mig ett vitt enkelt linne och mina svarta spring byxor, lättast så ;) Så är ju inte dirket till fixad (sorry for that) men men, Tänkte föresten erkänna att jag kör skotema den här veckan på bloggen ;) Då och då kör jag ju teman på avd jag gör för inlägg och så vidare, och ja ni kanske har märkt att det redan har kommit upp lite sko inlägg som mitt lilla sko köp från Nelly och i morse 6 sko måsten. Det är bara början :) Kommer självklart ha 'vanliga' inlägg också, men kommer garanterat komma upp mycket skor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar