måndag 16 februari 2015

Min första piercing

Startade tidigt med träning i morse, blev främst armar, + lite ben och lite rumpa. så är väldigt trött i kroppen nu, härligt :) Alltid härligt att vara trött i kroppen av såna anledningar som träning då man känner sig sjukt duktig. Så nu ska jag göra mig en god frukttallrik med passionsfrukt, hallon, apelsiner och kiwi tänkte jag. Kanske slänger på lite äpplen också, vem vet ;)

Påtal om något helt annat, har köpt min första piercing ;) Än så länge se som sett den verkar väääldigt anti. Men jag gjorde den för mig inte för någon annan och jag är super nöjd och det är faktiskt det viktigaste så dom som inte gillar den kan sk*ta på sig. Iallafall så blev min första piercing i form av en orm. Tyckte den va så fin och funkar ju hela tiden, till utekvällen eller vardagen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar