onsdag 11 februari 2015

Mina magiska verktyg

Är mitt uppe i träningen för tillfället. Hittade äntligen mina gummiband! Dom har varit borta de närmsta 3 dagarna och det har stört mig som bara den, varje gång jag tränar är jag helt besatt av att använda just mina gummiband. Så när jag tränar blir det automatiskt mest mag och arm övningar ;).

På tal om något helt annat. Jag har ett sjukt stort sug efter att rita! Och ja då brukar jag ju kolla upp en profil och rita av någon men den här gången är jag mer sugen på att göra något annat, som att typ rita av ett djur :)? Brukar ju alltid göra profiler och den senaste tiden har det bivit mycket ja 'kändisar' eller vad man ska säga ;) Som bloggare, PH människor och BB människor. Vissa vill kalla dom B kändisar eller till och med C kändisar. Men kändis som kändis? Vet folk vem du är så är du väl ändå någon typ av kändis, känns dumt att lägga massa labels..

Ska träna klart nu iallafall och efter det plockar jag fram mina magiska verktyg (sudd, blyerts och stompf för att vara kortfattad, har dock 3 olika typer av sudd, pennor och stompfar) och sen ska jag köra något i kändisskapet men inte en människa ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar