tisdag 10 februari 2015

Nerskriven Haul?

Igår var jag ju som sagt ute med Simon och tänkte att jag skulle dela med mig av vad vi gjorde ;) Började med vi redan några dagar tidigare snackade om att ses. Jag har nämligen länge varit sugen på en piercing och visste att hon va rätt person att snacka med om just det pga av flera anledningar bl a att hon själv har samma piercing samt att hon är en väldigt spontan och härlig brud som istället för att säga ' ja men va kul det måste vi göra någon gång' så säger hon 'kan du i morgon?' haha bästa :)

I vilket fall som helst så stack jag iväg och mötte upp henne, hon hämtade upp mig med bilen och vi stack till Centrum och kollade runt på lite snygga kläder och så vidare medans vi väntade på att klockan skulle närma sig. Så Passade faktiskt på att handla lite. Köpte en topp från H&M, riktigt snygg om du frågar mig ;) Länge velat ha en mörkblå skjorta. Köpte även en ny Baby Lips när jag var där då min förra närmar sig sin sista refräng. Blev favoriten, lila med en härlig nude rose färg. Och så köpte jag även ett smycke som jag kunde använda när piercingen hade läkt ;) Piercade nämligen naveln igår väldigt spontant. Som sagt, för de flesta är det inte jätte stort, men för mig känns det så härligt att bara ta tag i det och göra det jag så länge varit sugen på :)

En blå tunn skjorta, en lila baby lips, en ny piercad navel och ett smycke i form av en orm.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar