onsdag 18 februari 2015

Sko Bomb

Snyggaste skorna! Har alltid varit förälskar i sneakers, speciellt stora sneakers på små fötter och smala vader, så snyggt! (som på bilderna på benen helt enkelt) Startade med att jag köpte de vita på rean för 199:-, plötsligt slutade de vara på rean och började sälja som smör, gissar att Nelly insåg att vita sneakers är popis nu till våren ;) Sen har jag länge kollat in de andra färgerna i samma modell men avstått pga att jag känt att jag inte kan spendera massa pengar på skor. Sen ser jag att 2 av 4 av modellerna låg på Nellys Spring Fling (skor för 149:-) och beställde dom direkt! Fick alltså 2 av skorna för mindre än ett par av original priset, helt sjukt! Jag har alltså de vita (199:-), de brun/blåa (149:-) och de svarta (149:-) och ska banns mig köpa de pastell färgade också så småning om :)!
(fick alltså 3 par skor för 497:- när det egentligen skulle landat på 1197:- mer än 50% off!) Kombinera sneakers och ballerina till våren i ljusa färger, otroligt snyggt :)

Skorna kostar ord. 399:- / st. och finns i 4 olika färger, Vit, brun/blå, svart, pastell mix (mint, gul, rosa) och finns att köpa på Nelly. Har själv 3 par av skorna och kan intyga att de är jätte snygga irl och väldigt bekväma :) Dom som är avbockade har jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar