fredag 20 februari 2015

Smyckesförvaring

Letar runt lite efter snygg smyckesförvaring :) Förtillfället ligger mina smycken lite huller om buller i mina lådor i expediten. Är sugen på att skaffa snygg och öppen förvaring som jag kan ha framme istället. Vitt, fräscht och öppet.

Har kollat på alltifrån skrin till genomskinliga fack och så vidare. Sen hittade jag lite snyggare förvaring som smyckes hängare, där man kan hägnar armband, klockor och halsband, vita rullar liksom :) Dom känns lyxiga och snygga, snyggt att ha framme vid fönstret kan jag tänka mig. Hittade också snygga olika typer av skåp som är praktiska till förvaring med krokar, 'lådor' och 'ringhål'

Jätte sugen på att utsmycka fönstret med (4 bilden) det mellan stora skåpet i hörnet och med 2 stycken (bild 2) rullar bredvid samt (bild 3) det lilla skåpet i motsatt hörn fullt av massa smycken :) Hur förvarar ni era smycken?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar