söndag 22 februari 2015

Sommar och vår skor

Nu ska jag avsluta sko veckan med lite härliga vår och sommar tips på härliga måsten till fötterna. Kommer kanske bli lite tjatig men jag försöker bara vara övertydlig ;) Är väldigt duktig på att ifrågasätta mig själv i stil med 'men har jag verkligen skrivit om det där??' 'äh jag gör det i en gång till i fall att haha' 

1. Ett par vita sneakers och då menar jag i vilken modell som helst. Så länge det är vitt och det är sneakers ;) Om du vill ha märkes skor som MK eller Nike ex. så är det bara att köra. Är du fattig eller bara inte har lust att spendera en förmögenhet på skor (typ som jag då haha) så kör på billigare allternativ :) Här är några tips och alternativ på alltifrån märkes skor till billigare alternativ.

(VÅR-snyggt till ett par bleka jeans, ett enkelt färgat linne, en beige skinnjacka och maffigt halsband)
(SOMMAR-ett par mönstrade shorts, en vit slapp topp, silver armband och ett par stora brillor)


2. Ett par svarta ballerina det är ju nästan ett basic man alltid borde ha i garderoben till vardag och/eller tillställningar. Men tror extra mycket på det i vår och i sommar :) Modellen, mönster, tyg och såvidare spelar ingen roll. Satsa bara på ett par svarta ballerina. Finns i massor av olika prisklasser och märken, vill ha satsa på dyra gör du det, annars kör på ett villigare par. Här är lite tips.

(VÅR-En klockad mönstrad kjol, ett ljust linne, ett enkelt halsband i blått och matchande örhängen)
(SOMMAR-Ett kort playsuit, gärna i någon glad färg, ett guldfärgat midjeskärp, en vit handväska)


3. Ett par nude/Beige färgade klackar Såå snyggt till vår/sommaren. 2015 tror jag på ganska enkla färger på skorna, svart, vitt, nude. men att själva modellen på skon stor i fokus. Finns ju oändliga mängder modeller, designer, märken, mönster och varianter på klackar, och speciellt nu i nude. Så jag valde helt enkelt ut så olika modeller som möjligt, här är lite tips.

(VÅR-en snygg svart jumpsuit, en pastell färgad skinnjacka, guldringar och ett guld halsband)
(SOMMAR-En Vit sommar klänning, ett färgat halsband, en väska i samma färg som halsbandet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar