måndag 9 februari 2015

Tog äntligen en risk!

Hemma från dagnes äventyr! Haha vet inte om ni mins vad jag sa angående att det på innelistan står att ta risker och att göra det man länge funderat på och våga pröva? Jo det är en sak jag länge varit galet sugen att göra och idag gjorde jag det äntligen! Har inte avstått för att jag varit feg, har varit flera komponenter till varför jag skjutit upp på det. 1. Pengar, jag vill inte sakna pengarna som försvinner, alltså vill jag ha så pass mycket pengar så att det inte märks när pengarna till just det här försvinner om ni förstår vad jag menar. Vill bara inte ha någon ångest över att 'jag kunde gjort något annat me dom pengarna' så la undan pengar efter jul :) 2. Ren lathet har gjort så att jag inte riktigt orkat kolla runt på ställen för att fixa det. Så jag lovade mig själv i nyår bl a att jag bara skulle ta tag i det och göra det så ja äntligen är det gjort.

Kan bocka av det från listan ;) Ska försöka fota och visa i morgon. Det är inte jätte stort men jag är galet nöjd ändå. Har btw funderingar på en ny header, bara flum redigerade och fixade den här bilden, men vad tror ni om den typen av header? (inte den här bilden dock pga att kvalitén är flr dålig) men kanske något liknande? Nej måste fundera vidare på header..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar