torsdag 19 februari 2015

Utsmycka min navel

Har nu haft piercingen i mer än en vecka och har redan köpt mig ett smycke :) Fick även ett smycke av Nom-stuff så jag har ju självklart kollat som en galning på massa snygga smycken att köpa och konstant utsmycka min navel haha. Ska ta en ny bild på hur det ser ut just nu :) Det här är bilden jag tog dagen efter, därför är jag blå.


1. Everyday vardags piercingar kan ju självklart vara i alla storlekar, former och färger. Då kan man ju verkligen köra på allt ;) Blommor, fjärilar, hängen, ugglor, ormar m.m.


2. Beach absolut bästa stället att ha snygga piercings ;) Ligga på stranden och sola med en snygg piercing i naveln. Alltifrån motiv som djur: ödlor, delfiner och sköldpaddor, till ankare, blommor och drömfångare.


3. Högtids piercings, allahjärtansdag, halloween och julafton. Snyggt med en härlig piercing till såna högtider. Från yxor och spindlar, till snöflingor, hjärtan och rosor.


4. Dejt piercings. En snygg liten piercing på dejten. Något litet och enkelt i form av hjärtan och blommor eller något snyggt hänge i guld eller silver.


5. Party piercingar som vore så snyggt till en utekväll på stan med brudarna, ett par enkla byxor, en snygg magtröja och till det en navelpiercing ;) Den i mitten är väldigt snygg och ändå ganska enkel. Alltifrån enkla piercings till motiv som läppar, dödskallar, gklavar och pistoler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar