tisdag 24 mars 2015

EH kaffet har förstört mig

Hemma igen från EH lunchen med fina ex kollegan Minna :) Jätte härligt att få träffa henne igen. Vi snackade på och jag tog favoriten, en vanilla latte. Alltifrån skvaller, minnen och news. Så otroligt gott. Espressohouse kaffet har verkligen förstört mig, kan inte dricka något annat kaffe än EH kaffet nu haha ;) Arbetsskada. Var föresten på EH som låg på Kungsholmsgatan och det var jätte mysigt inrett och ändå lite avsides med skinnfåtöljer och djurmönster i leopard och ko mönster ;) Det här får vi göra om.

BTW! När jag kom hem ringde min kära syster och berättade att vi systrar + lilla mamma ska iväg på spontan bio ikväll. Blir jag, stora syrran, lilla syrran och mor och vi ska se Cinderella filmen :) Härligt med biokväll en tisdag faktiskt. Filmen börjar 18.00 så det här fick bli ett snabbt inlägg så att jag nu kan fixa mig i ordning. Cyah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar