söndag 29 mars 2015

Gym fanatiker efter 2 dagar

Har inte haft allt för full rulle idag. Varit mycket små fixande, brukar inte dele med mig av jobbsnack här på bloggen men har skrivit om mitt cv idag samt skrivit 3 personliga brev m.m. Som ni kanske vet så söker jag jobb som en galning. Ja men hoppas att ni håller tummarna för mig :) Men det är det jag sysslat med idag. Har även städat/ dammsugit, ätit en god middag och recenserat lite.

Igår och i förrigår så invigde Nom-stuff och jag våra nya gymkort. (för er som undrar, var det en försenad present) anyway, så känner jag verkligen av det nu. Varenda muskel i kroppen bara värker haha, då vet man att man har gjort ett bra jobb eller vad säger ni ;) Idag blev det dock inget gymmande, fick bli en vilodag. Men tänkte sticka iväg i morgon vid tillfälle och köra på någon timme eller två. Man blir väldigt lätt fast i gymmandet har jag märkt :o har jag en liten gym fanatiker i mig som börjar växa? Vi får väl se ;) Nej men nu blir det film som avslut på veckan och sen ska jag nog faktiskt dra mig mot sängen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar