tisdag 17 mars 2015

Plocka fram vår jackan?

Plockat fram vår jackan än?

Nepp, har kört på vår jacka åter runt ;) Jag använder nämligen inte fluffiga dunjackor på vintern. Kör på skinnjackor i olika typer året runt. Så jag har ju en hel del olika typer av 'vår' jackor jag skiftar mellan haha. Så jag drog ut dom ur garderoben och tänkte lägga upp bilder på de flesta ;) Finns några längst in i garderoben som jag liksom inte använder eller som kändes onödigt att lägga upp helt enkelt. Men valde ut 8 stycken. Vilken tycker ni är snyggast ;)?

1. Svart enkel skinnjacka - H&M


2. Röd skinnjacka - MissMe


3. mörk blå skinnjacka - Zara


4. Grön jeansJacka - Lookbookstore


5. Svart jeans/skinnjacka - Nelly


6. Blå Skinnjacka - MissMe


7. Brun skinnjacka - Vero Moda


8. Svart peplum jacka - Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar