fredag 10 april 2015

Jag gick nog lite långt..


Haha verkar som att jag fick lite fnatt va? Det är nämligen så att pressbyrån har ett erbjudande för den här veckan på halva priset på alla glassar! Så jag tänkte, varför inte fylla på ett litet förråd haha. Så tog mina favoriter + några nykomlingar. Magnum är verkligen en favorit speciellt strawberrie white och almond. sen är ju min absolut största svaghet sandwich, det är ju nästan för gott! Gissar dock att pressbyråns plan är just att man ska passa på och köpa extrema mängder glass och att jag stöttar någon form av affärsidee, men det rör mig faktiskt inte i ryggen, jag gillar glass, det var extra pris så jag passade på ;)

Har föresten precis varit på gymmet, blev hårt för magen kan man säga hehe. Pressade verkligen magen för fullt, körde också mycket armar (Speciellt över armarna) men också lår och rumpa. Känns som ett bra gym pass :) Nu ska jag faktiskt ta mig en sandwich och andas ut lite. Senare blir det bio mys med Nom-stuff, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar