torsdag 16 april 2015

Nya Magnum smakerna

Har ni provat de nya Magnum glassarna :)? Eller ja jag är kanske lite seg, de är ju inte direkt en vecka gamla, men men. Någorlunda nya. Smakerna är Espresso och Raspberry (alltså svart och rosa). Magnum med Espresso är en magnum med svart choklad/espresso skal och inuti vaniljglass. Man kände absolut smak av kaffe men var snarare mocka smak då det var choklad+espresso (med andra ord=mocka) För att vara kaffe smak var den här okej. Skulle ge den 2,5/5 G. Smaken var absolut okej men inget direkt speciellt, dock gillar jag idéen :) Raspberry alltså hallon, var täckt av rosa färgad choklad och med hallon glass inuti. Den måste jag faktiskt säga var riktigt god. Älskar ju verkligen hallon och det var verkligen en frisk smak av hallon glassen utan att kännas tillgjord och full med massa koncerveringsmedel. Den ger jag faktiskt 4/5 G :) 

Passade ju på att köpa glass nu när Pressbyrån har halva priset på alla glassar, men det var faktiskt så att Nom-stuff hade köpte de här nya magnumglassarna och jag smakade dom ;) Sandwich är min favorit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar