lördag 11 april 2015

Reptil ögon


Kör på vitt :) Har en topp som legat längst in i garderoben som jag köpte förra eller till och mer förr förra året? En vit spets peplum topp, toppless. super snygg :) Det är lite som att hitta en 100 i ett par jeans eller en jacka man inte har använt på länge, att hitta ett plagg som man köpte för länge sen, nästan aldrig använt och provar på nytt så älskar man den, underbart! Har föresten hört att jag har reptil ögon. När man säger vad man har för ögonfärg, säger jag ju grön. Men när folk ser mina ögon brukar de säga att jag har reptil ögon, dom är liksom gröna med lite lite brunt, har en brun fläck i vänster öga, men annars är liksom mina ögon grön/gula haha galet ;) Vad tycker ni, hiss/diss?

Påtal om ögon, på bilden är det ljus rakt i mitt ansikte och då får jag jätte små pupiller, men vanligtvis har jag onormalt stora pupiller :s jag förstår inte varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar