måndag 20 april 2015

Smycken från Ginatricot

Tidigare i förra veckan var jag och Simon och sprang runt i lite butiker, var direkt efter kliniken ;), kom hem till ett paket men kom också hem med lite påsar. Ginatricot har nämligen rea på lite kläder och framförallt smycket så jag tänkte why not. Har ju en grej för snygga halsband så tänkte passapå att kolla och hittade 3 stycket super snygga och jätte billiga :) De kostar egentligen ca 159:-/169:- st men blev istället på rean ca 40:- st. Nice :D Så fyllde på halsbands förrådet helt enkelt. Ska rocka massa snygga halsband den här veckan!

Ett av halsbanden är faktiskt ett halsband som jag köpt och gett bort, men var super sugen direkt efter att jag köpt den att köpa en likadan till mig själv då jag tyckte den var såå snygg :D! så nu när jag hittade den längst bak i hyllan (haha alltid längst bak och sista exet) så var jag helt enkelt bara tvungen att köpa den :) Dock är min favorit den med massor av färger på sig, super fräscht ;)

PS. vad tycker ni om min nya grund till bilderna? har ju fotat på vanligt trä golv, vår beiga matta och ett vitt bord, m.m. men jag måste säga att den här bakgrunden tycker jag är super snygg även om den inte är 100% diskret :) vad tycker ni?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar