fredag 29 maj 2015

Alla vill kalla sina föräldrar annorlunda

Sitter på tåget påväg uppåt i landet ;) så vad är era planer för helgen då? Mina planer har varit lite hoppiga. Först var väl planen att fotografera fredag, chilla lördag och Luncha med Lollo på söndag. Men fotograferingen med Simon blev fredag (idag) förmiddag och Lollo och jag sköt upp våra lunch planer till Fredag istället för söndagen. 

Så nu ska vi åka iväg bara över helgen och är borta till Söndag verkar det som? Blir ju bara något timme upp i landet så inte världens största grej ;) Men hörrni! Det är ju morsdag på Söndag, det får man ju inte missa. Har ni köpt något eller bestämt blomsterbud eller något liknande? Själv var jag och köpte en present ihop med min lilla syster. Min mor har lite speciell smak och är inte som de flästa mödrar ;) Gissar att det är något alla vill säga ang. sina föräldrar. Men jag menar det. Parfymer, choklad, blommor, märkes grejer, smink m.m. är ingen grej att ge henne. Men lite härliga nördiga saker som TinTin, Marvel, Harry Potter, Hobbit m.m. är mer i henens smak. Saker jag gett tidigare är ex. en Harry Potter trollstav och en TinTin mugg. Men i år blir det den här lilla asken. En liten Hobbit ask med en Hobbit ring i en kedja.

Vad ska ni ge era mödrar på morsdag :)? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar