söndag 24 maj 2015

Är det verkligen värt det?

Och då sitter jag hos Nom-stuff i hans säng med datorn i knät. Inte så ovanligt om vi säger så ;) Sitter främst och skriver ner en lista inför nästa vecka. Har en del grejer på g, speciellt nu när sommaren börjar knappa in. Så sitter och petar och fixar det sista på veckans schema, har nämligen några grejer som behövs lösas så att det inte krockar och så men det ska nog gå bra ;)

Påtal om att fixa inför sommaren. Finns flera grejer jag skulle vilja ha inför sommaren. Som lite snygga sommar kläder (tro det eller ej, men de flesta av mina shorts har blivit för små, har en stor röv) men om vi bortser från mode så finns det flera grejer jag skulle vilja ha, i en perfekt värld vill säga hehe. En snygg spraytan, blondera håret och köra snygga långa hårförlägningar, faktiskt inte gå och få nagelförlängning (gillar naturliga naglar mer, är snyggare enligt mig) men gärna gå en nailart kurs dock! Få lite tips på designs och tekniker :),

Finns ju en super lång lista såklart, men det här är bara några av grejerna jag gärna skulle vilja göra, men jag tror att många andra också skulle vilja ha till sommaren, eller har jag fel? Men allt kostar ju såklart pengar och inget av de är permanent, så min fråga är, är det värt det?

Är det verkligen värt att satsa på?

-Hårförlägning (kan kosta med både blekning och förläggning 5000-6000kr)
-Spraytan (kan få en helkropps tan för 350kr)
-nagelförlägning (Förlägna naglar och få manikyr kan gå på 600kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar