söndag 10 maj 2015

Bättre sen än aldrig

Och efter några timmar var jag framför datorn igen! Vilken lång dag. Efter det förra inlägget var det mycket som hände och inget andrum till att blogga, så blir ett sista väldigt sent inlägg här och nu istället, så blir det bättre uppdatering i morgon helt enkelt :)

Efter det förra inlägget tog jag mig en dusch, insåg att jag behövde sticka till gymmet och stack till gymmet, tog en dusch när jag kom hem igen haha. Packade grejerna då jag sov hos Nom-stuff och så gick vi till bussen. Tog bussen 2 stationer för att upptäcka att vi glömt en grejerna vi köpt i butiken hos honom, så hoppar av bussen, nästa tillbaka skulle dock komma strax efter så hoppa på bussen tillbaka, stack till honom, hämtade matvarorna och stack för att vänta på nästa buss haha, bara där dödade man ju ganska mycket tid. Sen kom vi hem, gjorde mat, åt. Upptäckta att vi behövde handla lite till grejer så stack till butiken hos mig. Var super trött efter att ha gymmat och fick lite av en mat koma så la mig och powernapade men då plinga det på dörren och Jacob kom över! Så fick hoppa upp ur sängen, vara social och se på en film och här är vi nu. 3 bussresor, 2 tripps till matbutiken, en osynlig powernap och besök från Jacob med film senare.

Aja, filmen var bra, kändes bra att gymma och maten var god så ska inte klaga ;) Men nu blir det sängen, är verkligen över trött nu! Vi hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar