fredag 22 maj 2015

Beverly Hills ångest!


Tidigare ikväll såg jag The Real Housewives of Beverly Hills och herregud! Jag har alltid gillar Brandi, Lisa och Yolanda och deras relation. Tycker de har varit sköna och kunnat skratta med och jag är själv väldigt lätt och inte så komplicerad. Orkar inte med komplicerade människor, det är bara att vara rakt på sak för att komma någonvart. I vilketfall som helst så fastnade jag för just Beverly Hills fruarna efter några avsnitt några säsonger sedan. Och nu får jag typ en uppriktig ångest av att titta på programmet då Brandi skjuter sig själv i foten med sin vänskap till alla. AH!! Haha vill typ ruska om henne och säga, skärp dig! Jag gillade ju dig! Gissar att det i kombination med all ångest jag haft den här veckan inte direkt blir en skön matchning, gör det ju snarare bara värre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar