lördag 23 maj 2015

Biljettköpet är klart


Biljettköpet var klart och biljetterna var också precis hämtade ur automaten ;) Tänkte att jag hinns slänga upp ett inlägg. Vi sitter nämligen och väntar på insläppet. Har köpt lite gott till bion och hämtat biljetterna i automaten. Tur att vi inte stressade hit i sista sekunden, då hade jag ju inte hunnit blogga innan hehe. Då hade ni bara sett inlägget jag tidsinställt för lite senare. Hoppas nu att filmen är bra, man får iallafall ge den en chans innan man drar några slutsatser eller vad säger ni :)? 

Så vad är era planer för den här lördagskvällen då? Hemma mys i soffan med eurovision på eller kanske en utgång ;)? ah vad ni än gör så önskar jag er en trevlig kväll, nu ska jag in och sätta mig så blev bara ett snabbt inlägg. Hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar