måndag 25 maj 2015

Blekt hår och solbränna


Ey! Whatup b*tches?!

Då var jag hemma, och somnade i typ 5 minuter i soffan haha! Jag är verkligen helt slut. I morse slängde jag nämligen i mig lite frukost och sen var det på med tights och sportBH och iväg till gymmet. Var där i 1h 30 min om jag inte har fel? och körde mest kondis och ben. Gissar att det sög ut all min energi, men jag har en yoghurt som jag tänkte trycka i mig och hlja blodsockret en aning ;) 

Tog föresten den här bilden precis och såg att jag börjar ju faktiskt få lite färg! Håret har verkligen bleknat i solen (som det gör varje sommar) och färgen börjar äntligen titta fram. Idag kör jag föresten på en favorit topp, grå sport topp från Nelly 199:- Verkligen så snygg :) Nej nu ska jag äta den där yoghurten och sen ska jag fortsätta med mitt. Ska kolla hur det går med det där paketet haha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar