söndag 17 maj 2015

Senaste mobilen


Förra året för mindre än ett år sedan, i Juli, så köpte jag en ny mobil, en Iphone 5s Guld och jag har ju fortfarande samma mobil, men jag måste säga att jag är fascinerad över hur ofta folk byter mobiler! :o Det här är min första iPhone, tycker den är super och väldigt bekväm att använda men jag måste fråga, vad gör ni med mobilen efter att ni byter varje år :/? Haha det här är något jag aldrig riktigt hängt med på, att byta till det senaste har aldrig varit ett behov för mig så någon får gärna förklara det för mig, en oförstående själ haha!

När jag ser bilder på är jag fick mobilen, alltså gud vad fint det såg ut! Guldig och fin haha :) Åh min lilla mobil.

Haha nej idag har jag slängt upp konstiga inlägg, det blir bättre i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar