onsdag 27 maj 2015

Bokade biljetter!

Hey you guuuyyys!


Jag är seriöst helt slutkörd. Verkligen super trött. Kom precis hem efter att ha bl a kollat på en film med Nom-stuff handlat m.m. Har ju självklart haft en löjlig koll på mobilen också, varannan minut som vanligt kollat mobilen. Ju längre tid som går, desto värre blir nerverna..

Nej men nu viftar vi bort det, sysselsätter mig själv helt enkelt ;) Minns ni att jag i det tidigare inlägget snackade om den nya filmer Jurassic World? Efter inlägget så tänkte jag bara 'måste beställa biljetter'! haha så jag kollade in på SF och tänkte boka för mig och Nom-stuff. Men just då snackade jag med Amanda om allt möjligt och då tänkte jag bara, why not? Så efter lite frågor och fix hit och dit så ska jag, Nom-stuff, Amanda och Elias se filmen 12/6 21:00 med 3D! Blir som en skön dubbelhet hehe, är verkligen super super taggad! :D Lär ju bli snacks och grejer till det, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar