tisdag 19 maj 2015

Försenad födelsedagspresent


Körde på halsband och kimono och ett svart linne idag, + dr denim och mina favorit klackar från XIT men så fort jag kom hem slängde jag av mig kimonon och halsbandet, orkade helt enkelt inte gå runt med det när jag bara är hemma ;) Såhär blev föresten mitt hår när jag slängde av mig allt, haha mitt hår har verkligen ett eget liv, men det blev ju lite volym och grejer så haha helt okej?

Har pratat med Emmi ang, hennes födelsedags middag på söndag idag. Ska bli jätte roligt att träffa henne igen och få fira henne med trevliga människor :) Men är orolig att henens precent inte kommer i tid.. Beställde nämligen presenten i lördags och såg då å sidan att leveranstiden brukar ligga på 6-7 arbetsdagar.. Får helt enkelt hålla tummarna att den kommer i tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar